G&G PCC45
top of page

G&G PCC45

Kdo mě zná, tak by určitě nikdy neřekl, že tohle... zrovna tohle, jsem si pořídil pro sebe. Ale víte co? Tohle přinesl Ježíšek, takže to je prostě jiná.

Ale ne realita, jeden kvér šel pryč a já věřím, že do velmi dobrých rukou a Ježíšek věděl, že mám doma volný slot, tak bylo potřeba ho hned zaplnit. A jelikož ví jaký mám kvéry, tak tohle tam padlo jak prdel na hrnec. PDW nemám, nikdy jsem neměl, ale jako proč ne. Mě se vždycky s kratšími kvéry hrálo poměrně dobře a bylo to pro mě hlavně jiný, což je fajn. Občas je potřeba udělat trochu změnu.

Abych to vzal od začátku, tak původně jsem chtěl samozřejmě Krinkova, risovanýho, klidně Zenitco, ale ta cena mě nějak vždycky odradila a pak i ten fakt, že to stále nemá rychlovýměnu pružiny (dá se udělat úpravou těla), pak tam není mosfet/jednotka a ve finále je to o dost dražší. A ve finále banánovou ráži (zásobníky) už doma mám, takže to dopadlo tak, jak to dopadlo.

A řeknu vám proč se tak stalo. Tohle G&G PCC45 je modernější G&G, který už má lepší mechabox, hlavně s rychlovýměnou pružiny a to i v těle, mám rád jejich motory, jednotky atd. Není to ani krátký, ani dlouhý, má to short stroke, zajímavý zásobníky, sklopku a docela fajne cenu ve finále. Jednoduchý.

Ale zpět do reality. Středový kolo opět na pytel udělaný. Takže proběhla výměna a ještě úprava spodní osičky, protože byla moc zapuštěná skrz ložisko a totálně zastavilo selektor přepínače. na to je potřeba si dát pozor obecně. Tryska klasika v plastu, hlava pístu byla v pořádku, zkrácený pístový ozubení, ale stejně jenom jeden kov zub, válec klasický modrý, není špatný a hlava válce v plastu, ale G&G dává kvalitní plast tady, takže se dá používat. Pak nějaký chytrák tam přilepil vnitřní hlaveň na vnější, což bylo taky fajn. Ironie. Ale jinak všechno bylo v pohodě, taková ta klasicka, kterou stejně očekáváte, jako vypadnutý ložiska, blbě namazaný atd.

Pak ještě taková ta sranda, že kolimátor jsem nemohl zamknout rychloupínákem, protože ta páka má moc materiálu, takže tady ještě budu dělat úpravu.

PS: A pak ten nejlepší fail, který mě fakt pobavil.

Ten pocit, když si koupíte AnPeq, koupíte si baterky, který tam patří, dáte je tam, ale nemůžete to zavřít. Tak studujete, co děláte špatně, všechno kontrolujete a asi po hodině zkoumání si vyjedu datasheet té baterie. Baterie 16340 má specifikace, že její výška je 34,5mm. Takže beru šupleru a co naměřím? Ty moje baterky co jsem koupil, tak mají 36,5mm . Takže až příště půjdu kupovat baterky, tak normálně se šuplerou

špatně vypodložený kola vypadnutý ložiska středový kolo plastová tryska bez těsnění plastový píst s jedním kov zubem přilepená hlaveň

výměna středovýho kola a následná úprava osičky fix ložisek přepodložení kol výměna válce výměna hlavy válce výměna trysky výměna pístu AOE korekce výměna hlavy pístu výměna hop up gumičky výměna pružiny doraz komory

Výsledný výkon 129m/s. Přeji si lovu zdar.



20 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page