M16A1 G&P

To je klasika kurde! No ale bohužel, tak jako jenom ten model, ale obecně dělat něco takového, co se mi dostalo do ruky ,tak spíše je to na nějaký pouliční model, čti:géčko, zelí, mařena, matroš a mohl bych pokračovat. Jako já nevím, co se děje, ale poslední roky, co jsem měl v ruce nějaký G&P, tak se začínám těžce osypávat. Protože jako kdyby ty mecháče a těla pracovala stářím nebo já nevím, ale prostě se to kroutí, nesedí to, fukary jako kráva mezi upperem a lowerem, mě jebne. Pak tady přijde tejpek s G&G nebo Specnou a jenom to G&P může čumět, jak vše sedí. (nemluvím o použitým materiálu). Something wrong, někdo šlápl na brouka a změnil budoucnost, nebo minulost? To je jedno, prostě mě to sere. Zpět k tématu. Kvér přišel s nějakým frézovaným CNC mechaboxem, chromovaným, takže to bude nějaký old school, systema motor s pojebaným pastorkem, ten byl jak Vysoký Tatry, NBU vzduch s ubroušenou tryskou, CNC kola, prowin, základní hlaveň a na té prowince to bylo labůžo. Ohnutý pin na ramínko, takže to tlačilo ramínko dolů a pod ramínkem dvojka měděný kabel jako přítlak xD. V té komoře to vypadalo, jako kdyby někdo chtěl hopovat gramovky. Pružina tam byla snad M150 a docela by mě zajímalo, kdo a jak jí tam dával, i když nebyla moc dlouhá naštěstí, to já jsem to měl horší. A pak tam byla super kabeláž, nějaká custom, asi taky dobrý matroš u toho byl, když se to vyrábělo, takže tu jsem odjebal pryč. A už jsem vám řekl, že hop guma byla jak žvýkačka, takový matroš jsem viděl naposled včera v pytlíku z Německa, ale ty byly alespoň ovocný. No jako byl to boj, co si budeme nalhávat. Jo a kdyby náhodou, rada do života. Až někdy uvidíte Systema motor, který má nahoře dva bílý kolíčky a nemá značený plus a mínus a někdo před vámi vezmi do ruky lihový fix a začerní jeden ten kolíček, tak je to plus jo!!! Samozřejmě, že jsem na první otáčku odjebal pojistku na mosfetu a pak přes zdroj jsem zjistil, že se to točí fakt opačně. A ve finále jsem tam měl dát aspro M130, ale když jsem tu pružinu vytáhl, tak to vypadalo minimálně jako M160 a dlouhá jako prase, takže se do mechu ani nevešla, kroutila se jako kráva a nevěřil jsem jí ani závit! Tak jsem nasadil starší, kratší, slabší M130.


- složení hop up komory hop up gumička přítlak kabeláž pecková kvalita těla a souosost pastorek na motoru značení pólů na motoru nefunkční kvér prostě

+ přepodložení kol, ale jenom lehce, nebylo to špatný oprava komory nová hop up gumička úprava dorazu komory přetěsnění instalace mosfetu nový pastorek pružina

Výsledný výkon je statický 2J cca 141m/s. Jsem rád, že to nějak jede a snad to vydrží, ale bylo to peklo. Fakt kvér z vietnamského konfliktu.



14 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

JG AUG A3