top of page

M16A1 G&P

Obrázek autora: Vlastimil LukášVlastimil Lukáš

To je klasika kurde! No ale bohužel, tak jako jenom ten model, ale obecně dělat něco takového, co se mi dostalo do ruky ,tak spíše je to na nějaký pouliční model, čti:géčko, zelí, mařena, matroš a mohl bych pokračovat. Jako já nevím, co se děje, ale poslední roky, co jsem měl v ruce nějaký G&P, tak se začínám těžce osypávat. Protože jako kdyby ty mecháče a těla pracovala stářím nebo já nevím, ale prostě se to kroutí, nesedí to, fukary jako kráva mezi upperem a lowerem, mě jebne. Pak tady přijde tejpek s G&G nebo Specnou a jenom to G&P může čumět, jak vše sedí. (nemluvím o použitým materiálu). Something wrong, někdo šlápl na brouka a změnil budoucnost, nebo minulost? To je jedno, prostě mě to sere. Zpět k tématu. Kvér přišel s nějakým frézovaným CNC mechaboxem, chromovaným, takže to bude nějaký old school, systema motor s pojebaným pastorkem, ten byl jak Vysoký Tatry, NBU vzduch s ubroušenou tryskou, CNC kola, prowin, základní hlaveň a na té prowince to bylo labůžo. Ohnutý pin na ramínko, takže to tlačilo ramínko dolů a pod ramínkem dvojka měděný kabel jako přítlak xD. V té komoře to vypadalo, jako kdyby někdo chtěl hopovat gramovky. Pružina tam byla snad M150 a docela by mě zajímalo, kdo a jak jí tam dával, i když nebyla moc dlouhá naštěstí, to já jsem to měl horší. A pak tam byla super kabeláž, nějaká custom, asi taky dobrý matroš u toho byl, když se to vyrábělo, takže tu jsem odjebal pryč. A už jsem vám řekl, že hop guma byla jak žvýkačka, takový matroš jsem viděl naposled včera v pytlíku z Německa, ale ty byly alespoň ovocný. No jako byl to boj, co si budeme nalhávat. Jo a kdyby náhodou, rada do života. Až někdy uvidíte Systema motor, který má nahoře dva bílý kolíčky a nemá značený plus a mínus a někdo před vámi vezmi do ruky lihový fix a začerní jeden ten kolíček, tak je to plus jo!!! Samozřejmě, že jsem na první otáčku odjebal pojistku na mosfetu a pak přes zdroj jsem zjistil, že se to točí fakt opačně. A ve finále jsem tam měl dát aspro M130, ale když jsem tu pružinu vytáhl, tak to vypadalo minimálně jako M160 a dlouhá jako prase, takže se do mechu ani nevešla, kroutila se jako kráva a nevěřil jsem jí ani závit! Tak jsem nasadil starší, kratší, slabší M130.


- složení hop up komory hop up gumička přítlak kabeláž pecková kvalita těla a souosost pastorek na motoru značení pólů na motoru nefunkční kvér prostě

+ přepodložení kol, ale jenom lehce, nebylo to špatný oprava komory nová hop up gumička úprava dorazu komory přetěsnění instalace mosfetu nový pastorek pružina

Výsledný výkon je statický 2J cca 141m/s. Jsem rád, že to nějak jede a snad to vydrží, ale bylo to peklo. Fakt kvér z vietnamského konfliktu.



14 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
KAR98 Snow Wolf

KAR98 Snow Wolf

JG AUG A3

JG AUG A3

Comments


bottom of page